Veelgestelde vragen
Wil je iets weten over Van Wijck? Kijk dan hieronder tussen de veel gestelde vragen (FAQ). Van openingstijden tot vacatures. Misschien zit jouw vraag erbij. En anders kun je ons altijd een bericht sturen.
Kan ik reserveren?
Reserveren bij Van Wijck voor ontbijt of lunch is niet mogelijk. Kom gewoon gezellig binnen en meld je bij de bediening. Als er nog geen plaats is, kun je even wachten aan de bar en alvast iets drinken, totdat we een tafeltje voor jou beschikbaar hebben. Reserveren bij Van Wijck is alléén mogelijk voor een walking dinner (vanaf 18 uur vanaf 8 personen), zowel zakelijk als privé. Interesse in een walking dinner? Stuur een mail naar info@puurvanwijck.nl of komt langs in de zaak.
Kan ik na sluitingstijd met een groep terecht bij Van Wijck?
In overleg kun je bij ons terecht voor walking dinner (vanaf 18 uur en vanaf 8 personen), zowel zakelijk als privé. Interesse in een walking dinner? Stuur een mail naar info@puurvanwijck.nl of komt langs in de zaak.
Wat zijn de openingstijden?
Van Wijck is elke dag open van 8 tot 18 uur. We zijn alleen 25 december en 1 januari gesloten.
Is take away mogelijk?
Natuurlijk! Koffie, thee, smoothies en heel veel lekkers van Van Wijck kun je meenemen voor onderweg óf om iemand anders te verrassen.
Bezorgt Van Wijck ook?
Klopt het dat Van Wijck in een monumentaal pand zit?
Het pand van Van Wijck is gebouwd in de stijl van de Nieuwe Zakelijkheid en is sinds 1996 een rijksmonument. Hier zat tussen 1932 en 1981 het prachtige en vooruitstrevende Maastrichtse warenhuis Maussen.
Werken jullie duurzaam?
Van Wijck streeft naar minimale waste: we kopen efficiënt in en gooien geen ingrediënten weg. We zijn grotendeels van het gas af. En we werken zoveel mogelijk samen met lokale ondernemers en leveranciers.
Verkopen jullie ook cadeautjes?
Wij verkopen onder meer Van Wijck herbruikbare ‘to go’ bekers, koffie, olijfolie en gift cards.
Zijn honden welkom?
Vriendelijke honden zijn (kort aan de lijn) welkom bij Van Wijck.
Hoe kan ik bij Van Wijck betalen?
Bij Van Wijck kun je met pin of cash betalen. Voor contante betalingen maken we gebruik van Cashkeeper. Je betaalt zelf aan de automaat en ontvangt van daaruit het wisselgeld. Dat is snel, hygiënisch en veilig!
Is Van Wijck rolstoel- en wandelwagenvriendelijk?
Bij Van Wijck kun je eenvoudig met een rolstoel of wandelwagen binnenkomen. We hebben geen invalidetoilet.
Houden jullie rekening met allergieën?
Uiteraard houden wij rekening met eventuele dieetwensen.
Hebben jullie een gift card?
Zeker en het bedrag van de cadeaukaart mag je zelf bepalen. De gift card is bij ons in de zaak te koop. Je kunt deze ook bestellen door een mailtje te sturen naar info@puurvanwijck.nl met het bedrag, jouw telefoonnummer en adres. De cadeaukaart wordt dan na betaling opgestuurd.
Hebben jullie vacatures?
Goed en enthousiast personeel (barrista, keuken, bediening) is altijd welkom. Stuur jouw cv met motivatie naar info@puurvanwijck.nl.
Zijn jullie een erkend leerbedrijf?
Ja, Van Wijck is een erkend leerbedrijf. Een scholier die een passende mbo-opleiding volgt, kan bij ons stage komen lopen. Vanaf de zomer van 2020 hebben we weer een plekje vrij. Interesse om bij Van Wijck jouw vak in de praktijk te leren? Stuur dan een mail naar info@puurvanwijck.nl.
Kan ik met mijn bedrijf adverteren in jullie magazine?
Adverteren in ons Van Wijck magazine is zeker mogelijk. Heb je interesse om een advertentie te plaatsen, stuur dan een mail naar info@puurvanwijck.nl. We nemen dan contact met je op, om de mogelijkheden te bespreken.
Werken jullie samen met influencers?
We staan open voor samenwerking met influencers op Instagram / Facebook. Voor meer informatie kun je een mail sturen naar info@puurvanwijck.nl.