Veelgestelde vragen
Wil je iets weten over Van Wijck? Kijk dan hieronder tussen de veel gestelde vragen (FAQ). Van openingstijden tot vacatures. Misschien zit jouw vraag erbij. En anders kun je ons altijd een bericht sturen.
Kan ik reserveren?
Een tafel reserveren voor ontbijt of lunch is niet mogelijk. Fijn als je je meldt bij de ingang van onze zaak. Wij helpen je graag aan een tafeltje, binnen of buiten. Reserveren bij Van Wijck is alléén mogelijk voor een high tea (vanaf 15 uur en voor minimaal 2 personen), of voor een borrel of walking diner (vanaf 18 uur vanaf 8 personen).
Wat zijn de openingstijden?
Van Wijck is elke dag open van 8 tot 18 uur. We zijn alleen 25 december en 1 januari gesloten.
Is take away mogelijk?
Natuurlijk! Koffie, thee, smoothies en heel veel lekkers van Van Wijck kun je meenemen voor onderweg óf om iemand anders te verrassen.
Bezorgt Van Wijck ook?
Klopt het dat Van Wijck in een monumentaal pand zit?
Het pand van Van Wijck is gebouwd in de stijl van de Nieuwe Zakelijkheid en is sinds 1996 een rijksmonument. Hier zat tussen 1932 en 1981 het prachtige en vooruitstrevende Maastrichtse warenhuis Maussen.
Werken jullie duurzaam?
Van Wijck streeft naar minimale waste: we kopen efficiënt in en gooien geen ingrediënten weg. We zijn grotendeels van het gas af. En we werken zoveel mogelijk samen met lokale ondernemers en leveranciers.
Verkopen jullie ook cadeautjes?
Wij verkopen onder meer Van Wijck herbruikbare ‘to go’ bekers, koffie, olijfolie en gift cards.
Zijn honden welkom?
Vriendelijke honden zijn (kort aan de lijn) welkom bij Van Wijck.
Hoe kan ik bij Van Wijck betalen?
Bij Van Wijck kun je met pin of cash betalen. Voor contante betalingen maken we gebruik van Cashkeeper. Je betaalt zelf aan de automaat en ontvangt van daaruit het wisselgeld. Dat is snel, hygiënisch en veilig!
Is Van Wijck rolstoel- en wandelwagenvriendelijk?
Bij Van Wijck kun je eenvoudig met een rolstoel of wandelwagen binnenkomen. We hebben geen invalidetoilet.
Houden jullie rekening met allergieën?
Uiteraard houden wij rekening met eventuele dieetwensen.
Hebben jullie een gift card?
Zeker en het bedrag van de cadeaukaart mag je zelf bepalen. De gift card is bij ons in de zaak te koop. Je kunt deze ook bestellen door een mailtje te sturen naar info@puurvanwijck.nl.
Hebben jullie vacatures?
Goed en enthousiast personeel (barrista, keuken, bediening) is altijd welkom. Stuur jouw cv met motivatie naar info@puurvanwijck.nl.
Zijn jullie een erkend leerbedrijf?
Ja, Van Wijck is een erkend leerbedrijf. Een scholier die een passende mbo-opleiding volgt, kan bij ons stage komen lopen. Vanaf de zomer van 2020 hebben we weer een plekje vrij. Interesse om bij Van Wijck jouw vak in de praktijk te leren? Stuur dan een mail naar info@puurvanwijck.nl.
Kan ik met mijn bedrijf adverteren in jullie menu | magazine?
Het menu | magazine is een mix van ons menu (gerechten, drankjes, specials), leuke informatie over Van Wijck, Wyck en Maastricht én een aantal advertenties, waarin ondernemers (uit verschillende branches en die ‘passen’ bij de gasten van Van Wijck) zich kort presenteren. Heb je interesse om een advertentie te plaatsen, stuur dan een mail naar info@puurvanwijck.nl. We nemen dan contact met je op om de mogelijkheden te bespreken.
Kan ik na sluitingstijd een borrel geven bij Van Wijck?
Dat is zeker mogelijk. In overleg kun je bij ons terecht voor een borrel of een andere activiteit. Zowel zakelijk als privé. Laat ons je wensen weten via het online formulier we denken heel graag mee over een bijzondere invulling.
Werken jullie samen met influencers?
We staan open voor samenwerking met influencers op Instagram / Facebook. Voor meer informatie kun je een mail sturen naar info@puurvanwijck.nl.